6.10.2012

söndagsfix & hemma hos



idag är en regnig söndag med 
vad som känns som tusen små saker
som ska ordnas. först måste jag bara 
sitta en stund i en nyinförskaffad, skön 
favorit {bilder kommer} vid skrivbordet, 
med största muggen kardemumma café au lait‚ 
~ & få i mig lite inspiration till frukost. 
tänkte att jag skulle dela med mig av lite 
fler bilder från ett av de senaste jobben 
med fina mariehemma hos 
vackra therese hennes två små flickor. 
ett hem fyllt av reseminnen, 
barnskratt i kuddvecken, 
~ & personliga små ting 
mot vilsam, ljusdränkt grund. 






nu får jag snart en rejäl dos fotografering,
en fullspäckad vecka närmare bestämt,
med början imorgon. när vi är iväg 
ska vi också samla ihop oss kring olika 
paket för le mad, jossi & jag;
så att Ni som undrat {& andra såklart ~} 
har lite att ta ställning till. 
tack för alla fina mail förresten! 
har börjat sammanställa en lista på 
Er som är sugna på att bli porträtterade,
~ & ser fram emot en mångskiftande 
vacker sommar & höst, full av nya ansikten.







kärlek till Er, 
~ & en riktigt härlig söndag,


h



±

{koordinator : marie olson nylander}
{magasin : norska kk}
{© hannah lemholt | kk aller a/s}





5 kommentarer:

  1. underbara bilder. precis som vanligt.
    Och vilket vackert hem!
    Ha en fin fin Söndag!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. nice moodboard. bra idé.
    vackra bilder as usual hannah.
    KRAM//jennifer

    SvaraRadera
  3. det skulle vart en DRÖM att bli porträtterad av dig Hannah, jag längtar tills den dagen det blir verklighet! önskar dig all lycka på din resa i att uppfylla dina vackra drömmar <3

    SvaraRadera
  4. Lycka till Hannah! Ni kan inte annat än att göra succe, är ni i sthlm eller på västkusten i aug, så ställer jag alltid upp om det behövs ett ansikte eller en hand. Dina bilder är magi!

    Vilket vackert Hem föresten!

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...