2.02.2012

fabien’s februari


den vackraste kalendern jag tror jag någonsin ägt 
damp ner som omtänksam present från en fransk flickr’ vän, 
fabien {ena halvan av fantastiska harmonie intérieure med de där
vackra väggstickers’en, Ni vet.} jag önskar att Ni kunde känna
de stora relief-tryckta korten.. vilket sanslöst arbete !


jag tycker att det är så fantastiskt med människor som är 
så talangfulla, ~ & där det löper en skön röd tråd 
genom allt de tar sig för .. som ett vackert fingeravtryck som 
återkommer i allt de lämnar ifrån sig, ~ & som man kan känna 
igen nästan som blindskrift; förnimbar mot huden.


en dag ska jag ha råd med att de gör min hemsida ..


en varm kram i kylan 





kalendern finns här }



2 kommentarer:

  1. De mest ljuvligaste kalendrarna jag någonsin sett!!!!!
    Tack fina du för att du delar med dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilka underbara saker de gör. Jag är ju så förälskad i de där barnstickersen och detta blev lite som grädde på moset. Tack!

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...